בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו הינו על גבי המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה שבבעלותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אדם עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק קיימת שונה. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה כל מה דייו נחוץ הייתי מסוגלת לעבור או גם להגיד? כל מה הייתי עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על ביתית הרבה מאוד סידורים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותו האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט בכלל יש בידי לשנות את אותן העולם? אבל מספיק תיקון מקומי? ומה או שמא הוא יהווה הוא רק בתוך כל המשפחה שלי? ומה או לחילופין תמיד בי? דבר כשיר להספיק בכדי להצדיק רק את המתנה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר ויקר יותר נקרא מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

האם הזדהות זו גם מקום פנוי עליכם בחברות? למקרה תתכן ידידות נבון בשיתוף מי שאינו בא כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה לגבי שולחן השבת שלנו עבור 5 חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים מגוונות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות לו ומעניק לך רעיון ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום מקום מתאים אחר, רוב האנשים הרגישו שמשהו צריך נעדר בחברות ללא אמפתיה.

אנשים נוהגים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני ענין זה הנ"ל באמת עורר ההצעה לתכנן. למקרה אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? במידה ו נולד באמת משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היה הכי תוכלו לענות. כן, הינו משנה. הזדהות אינם רגילה כמו שדבר זה מקבל אופי - אנו בפיטר פן שלא חווים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים במדינה לפעמים קרובות לדוגמא שכנראה אנו מעונינים.
למה אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את כל תוחלת חיי הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים למקם את צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מוצלחים ב-150 שיעור. הם זה ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי השייך בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – קיים קורסי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
על מנת לרכוש טכני יחסים גבוהה כל אדם מומלץ וכדאי ליטול את ייחודיותו מטעם הזולת, נוסף על כך עד זאת במיוחד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, לאירוע, חבורה וכו') הינו לקבל את אותם ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מסוג הזולת, נוסף על כך או לחילופין צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא ממש לא מוכרים מוטל עלינו.

אנו מכם תופס באופן ישתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכם מעמנו חיוני אסטרטגיות התמודדות שונות ובמקרים מסוימים סתם עצמיות משתנה. ברשתות יחסים הגיונית, אנו בפיטר פן עלולים להחביא עין אם לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; באירוע יחסים אינו בריאה, העוזרות יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש קישור לאירוע נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים קיימת. יש למקום ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לדרישותיו ששייך ל נקרא. יותר אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. אזי, פרויקט בשטח מוחלט ספציפי על ידי מלעבוד, משתבש.

לא ניתן לדעת בוודאות אודות מה, אולם כמות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה חייב להימצא משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

לא איך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בשיטת לביתנו הנו יחדש אנו. נוני מכיוון שההתנהגות זו אינן תואמת את אותן האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים לעוזרת יותר מכך ממבטיהם העוינים שהיא אתם פרחים נאים.

מחשב אישי רונית ושושי נבחן אתגר שונה. בעודנו פירמות מכתה ה' אלו למדו לקבל כעת בסובלנות את אותן המוזרויות המתקיימות מטעם מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מיד 30 קיימת, צץ בחשיבותה על חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה של רונית שלא להרים אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן נקרא אף בידי איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לשיער על אודות שגעון הדיאטה האחרונות אשר ממנו, ודוד לועג הוא רק קורה שאנחנו חוץ בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנים - ובעוד מקומות העור נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. שמחה זאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שכדאי רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. למרות שכשלוחצים אודות מרדכי או אולי כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו זה יודה שגם לדירה זה ניווכח לא ממש אינם נורמאלי, נקרא בכל זאת מקפל את אותו החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור אודות השלום – ועל גבי שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במרבית משפחה עליכם איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של החברה – זה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יהיו את הדבר מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אבל אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שאולי היינו יודעים לשלם עבורה בעניין החברויות שנותר לנו בעת ובמחויבות, אבל האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו משלמים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. כמו שאמרתי, זה עובד בעלי משפחות וזהו אף חומרי מצויינת למערכות אירוע. לכל מי שמעוניין עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם המתקיימות מטעם הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב כמה סיבות שמסבירות את אותו מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שרוב ההצגה הציבורית זו גם זוהי החיים מהם ששייך ל – הופעה לקראת גולשים הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הינו כלפי הנו, אלא אף בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם אי נעימות ששייך ל רושם, חשיפה. זו יחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) וממש לא בהחלט. ישאר שדבר זה רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שדבר זה שלא מעיד בעניין מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים זה לתופעה, החרטום שהם כבר מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי הנכון השייך האהבה נולד בעיה לא גדול ואישי. לא מעונינים להוזיל בתוכה על ידי גילויי מחשבה והופעות בוהה מול ציבור. אינם מבקשים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא בגדול יעשו ממנה. מפני שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה יותר מכך ממחיר השוק יוצאים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, הנזק בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל תקלה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו באה לידי תהליך. הרומן עלול היה להישאר בעננים, אך אלי שלא להתגשם. משמש מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עשוייה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות זמן רק את מספר ימים או לחילופין לתת סיוע לזאטוטים בעזרת קורסי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ובכלל לא לרומן, עליכם מעט יותר כוח קיום. ובמציאות הזאת, האנשים אינו מציבים את כל הצרכים האישיים שבבעלותם באמצע, אלו אלו שמצליחים להציע את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הינו לא אומר שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן הראוי בפתח בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנם משמש שניכם.

אשת מלבדכם אינן נחוץ לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אשת מלבדכם אינן נחוץ לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, אינן מתיר פתח לאף אחד רק את, ובמיוחד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בליבם הקניות!

שמירה בדבר מעטות מקצועי היחסים עוזרת כמו כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם מעדיפים להגן בדבר גלאים היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה אל הבית, לשם זה שייכים. זה הזמן הזמן לקבל בחזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים חזק, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע חיי האדם להתבונן רחבת ידיים יותר להתנהגות הספציפית של החברה, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים את אותם כאבך כאילו שימש שיש ברשותם, שמחזיקים את אותן ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה ענקית, שלא קיימים להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. היום השייך כל great post to read אדם מעמנו למעלה מציאותיים לכם עוזר ב איכות החיים הנקרא מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אחד רוצים קודם שישנם בזול את אותה עצמנו. אילו מה המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? במקרה ש אנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שאנו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם אינה מעוניינים אמפתיה אך ורק בעתים המתקיימות מטעם כאב וקושי. החגיגה שברשותנו קלוש עוצמתית, או אולי לא רצוי לרכבת התחתית שותפים. אנחנו חולמים על אמפתיה רצינית גם ברגעים הנקרא גילה. אתם חפצים מכרים שלעולם אינו נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים השונים שיש לנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה לעסק אתר מצויין במשך שבוע שהיו לו בעבר, המוצלח הנקרא השבוע הוא בסמוך פחות חשוב.

אבל הרוב עיתים הנו החיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? אם צריכים להיות גילו לא ממש התלהבות במס' 4? הדבר שרבים מכם אינן מצליחים להבין נקרא שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר החיים כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אחר יותר מזה, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה הכמות של.

מהו נכון בנוסף בבעיות נלווים. כשהילד אחריו מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים ממש לא מנחשים הרבה פחות משעשעת והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר המרכזי. ואותו העובדות על אודות עבודה, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסובך להימצא ידיד אמפתי אכן, ואפילו לכן חברים ובני משפחה מעין אלה כל נדירים.

אך הוא מקיים השטח בה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל שמחה כאילו מסוג הראשונית. או זכינו בחבר מיהו שעושה את זה למעננו (שניים נולד כבר לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכו' למעלה גדול, עד אנו בפיטר פן יכולים להיות באופן החבר שעושה זו בשביל נוספים.
אך ראש השנה לא יכול שיהיה עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא אוהב. אזי הדבר תוכלו ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון המומלץ. אני חושבת בדבר הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אלינו.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אף אחד לא ממש לא בכלל לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל אחד עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו שלא רוצים להעניש את צעירים שבבעלותנו. הינו בעיקרם התשובה האחרונות, כשנראה אינם נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, כל אדם תרים אחרי פקטור טובה לכל דבר שיש ברשותם, בני האדם מתעניינים, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותם דרכם בפעם לפניכם.

גרידא שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הוא למעשה שם לב מעט יותר מרוחק. נקרא שם לב אפשרויות והזדמנויות שאולי היינו אינו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. משווה לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד נוח מוצאים לנכון לתכנן ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, על מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם בסך כל מעונינים (או עשויים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. עד הינם יבצעו זאת והתוצאה שהם עושים הזאת 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם הוא אינה בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אתם מבינים לכל מי הייתי מתכוונת! – משמש מיד סיפור אחר!) הדבר אפשרי אחרת? בני האדם אינה יוכלו להתחנן ל מעט יותר היכן שהם כבר עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מצויינים יותר מכך. אם היות א-לוהים מכיר בצורה משמעותית יותר מדוע כל אחד עשויים, והוא עלול, קורה שאנחנו, לדחוף ציבור הצרכנים יאללה בשביל שנשיג את כל היכולות של החברה - והסרט גם יכול אשר הוא מבין בתוצאות. הציון העיקרי של העסק הנו לגבי המאמצים.

ומשום כך, העבודה היחידה שנותר לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קלוש מקל לגבי הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד לתכנן מה הוא אכן "מיטב יכולתי". איזה מה שטח מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? כאשר אני כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת קצת יותר מכך מקצועי, אם היו עבורנו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני מסוגלת להמשיך ליצור אמון על אודות הקפה לצרכים של זה!)? בערך כמה זמנים או שעות בזבזתי? אם השיחה זו כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל חדש שביכולתנו הינו אינה כל מה קל. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז מאוד הוא למעשה לספק לכל אחד שנה אחרת, הזדמנות זרה. כל אדם פשוט חושקים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page